Regulamin sklepu internetowego
KALAWA Art & Crafts
- Postanowienia ogólne, kontakt z właścicielem sklepu
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego KALAWA Art & Crafts, działającego pod adresem www https://kalawastore.pl.
- Właścicielem Sklepu jest Karina De Silva, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą KALAWA KARINA DE SILVA z siedzibą pod adresem: ZACHODNIA 71/3U, 90-402 LODZ wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 7272676488 (dalej „Sprzedawca”).
- Dane kontaktowe Sprzedawcy są następujące:
Adres do kontaktu: Zachodnia 71/3U, 90-402, Lodz
Adres e-mail: shop@kalawastore.pl
Numer telefonu: 789957190 (godziny obsługi telefonicznej klientów – w zakładce Kontakt).
Punkt kontaktowy do komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą Usług Cyfrowych: shop@kalawastore.pl. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim.
- Wymagania techniczne
- W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
- komputera lub innego urządzenia z przeglądarką internetową;
- dostępu do sieci Internet;
- aktywnego adresu e-mail.
- W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
- Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych klientów Sklepu jest Sprzedawca.
- Wszelkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów, jak i innych osób korzystających ze strony internetowej Sklepu można przeczytać w Polityce prywatności .
- Zawarcie umowy sprzedaży, konto klienta
- Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
- bez rejestracji;
- z założeniem konta w Sklepie.
- Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta) także danych do wygenerowania faktury VAT.
- Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa, a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania. Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są poniżej w Regulaminie Konta. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social media i/lub konto użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.
- Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: shop@kalawastore.pl.
- Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym brzmieniu) oznacza:
- złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,
- akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
- Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części), Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia). ;
- Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.
- Sklep umożliwia zakup towarów (dalej „Towary”),, uwidocznionych na stronie internetowej Sklepu, w dwóch trybach:
- Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
- Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez klienta.
- Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
- Sklep oferuje następujące metody płatności:
- szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem, również w zakresie płatności kartami tj. Visa, Mastercard - za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Tpay.com
- PayPro S.A.
- szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem, również w zakresie płatności kartami tj. Visa, Mastercard - za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Dostawa towarów
- Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej
- do paczkomatów InPost
- Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
- Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 1 dni roboczych, chyba, że w opisie produktu podczas składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.
- Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.
- W przypadku nieodebrania przez Kupującego towaru od przewoźnika InPost w wyznaczonym czasie, przesyłka trafia z powrotem do nadawcy. W przypadku chęci ponownej dostawy, Kupujący ma obowiązek kontaktu ze sklepem i ponosi ponowne koszty dostawy zgodnie z cennikiem na stronie sklepu, również gdy zamówienie posiadało zniżkę na dostawę. Sprzedający wysyła dedykowany link płatności TPay do opłacenia tych kosztów. W przypadku rezygnacji z zamówienia Sprzedawca zwraca Kupującemu koszty towaru bez kosztów dostawy.
- Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
- Odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach konsumenta (dalej „Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.
- Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient zarejestrował zwrot na stronie szybkiezwroty.pl lub w aplikacji mobilnej InPost. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien odesłać zwracane Towary na adres pocztowy Zachodnia 71/3U, 90-402, Lodz. Koszt wysyłki jest bezpłatny.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, dokona na rzecz klienta zwrotu:
- ceny zwracanego Towaru z kosztami wysyłki, jeśli zostały takowe poniesione
- Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.
- Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
- nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta /Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary szybko psujące się);
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów higienicznych);
- nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
- dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa papierowa);
- których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
- Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje mogą być składane:
- w formie elektronicznej na adres: shop@kalawastore.pl
- lub w formie pisemnej na adres: Zachodnia 71/3U, 90-402, Lodz.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- W powyższym celu można:
- zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
- skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o platformie ODR można znaleźć tutaj,
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
- Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
- Opinie o produktach
- W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
- Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:
- o charakterze bezprawnym;
- sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe, pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej, wyznaniowej;
- naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw autorskich oraz prawa do prywatności;
- zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym, dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.
- Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii klienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą opublikowane lub mogą być usunięte.
- W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta, podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 5 Regulaminu.
- Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
- w formie elektronicznej na adres: shop@kalawastore.pl
- lub w formie pisemnej na adres: Zachodnia 71/3U, 90-402, Lodz.
- Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej “Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem. Zawiadomienia powinny być składane w formie elektronicznej na adres: shop@kalawastore.pl.
- Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia. Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 5 Regulaminu.
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów, pod warunkiem, że:
- nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;
- niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.
- Postanowienia końcowe
- Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.
- Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.
- Regulamin obowiązuje od dnia 07-06-2024 r.
Regulamin Konta
w sklepie KALAWA Art & Crafts
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
- Program lojalnościowy przeznaczony jest dla Usługobiorców posiadających Konto. Uzyskiwanie i używanie Punktów przez Usługobiorcę jest możliwe wyłącznie z wykorzystaniem Konta.
- Z momentem założenia Konta, Usługobiorca staje się uczestnikiem Programu lojalnościowego i pozostaje nim w okresie obowiązywania umowy o prowadzenie Konta.
- Za każde 15 zł wydane w Sklepie w ramach pojedynczego zamówienia, Usługobiorca otrzyma następującą liczbę Punktów: 5, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12.
- Punkty za złożone zamówienie będą przysługiwać Usługobiorcy wyłącznie w przypadku, w którym Usługodawca zawrze z Usługobiorcą umowę nabycia produktów wskazanych w zamówieniu. Punkty zostaną przyznane Usługobiorcy automatycznie, w terminie realizacji zamówienia.
- Do wyliczenia liczby Punktów przysługujących za złożone zamówienie brane są pod uwagę wyłącznie środki pieniężne wydane przez Usługobiorcę na produkty zamówione w Sklepie bez wykorzystania Punktów, oraz bez uwzględnienia dodatkowych kosztów związanych z zamówieniem produktu, takich jak np. koszt dostawy.
- W przypadku, w którym Usługobiorca zapisze się po raz pierwszy do newslettera prowadzonego przez Usługodawcę w ramach Sklepu, Usługobiorcy przysługiwać będzie następująca liczba Punktów: 20.
- Przyznanie Punktów z tytułu zapisania się do newslettera następuje niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po zapisaniu się przez Usługobiorcę do newslettera.
- Usługobiorca może uzyskać następującą liczbę Punktów: 15 za każdą opublikowaną w Sklepie i dodaną przez niego za pośrednictwem Konta, zgodną z prawem i zasadami współżycia społecznego opinię w Sklepie o zakupionym przez Usługobiorcę w Sklepie produkcie.
- Punkty przysługujące Usługobiorcy z tytułu opublikowania w Sklepie opinii zostaną przyznane niezwłocznie, w sposób automatyczny, nie później niż w ciągu 7 dni po dodaniu opinii przez Usługobiorcę.
- Uzyskiwane przez Usługobiorcę Punkty składają się na jedną pulę.
- Aktualna liczba zebranych przez Usługobiorcę Punktów będzie widoczna w Koncie. Usługodawca może także informować Usługobiorcę o zmianie liczby zgromadzonych Punktów poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do jego Konta.
- W przypadku gdy aktualna pula zgromadzonych w Koncie Punktów przekraczać będzie określony w niniejszym postanowieniu próg punktowy, Usługobiorca uzyskiwać będzie zniżkę podczas każdych zakupów w Sklepie dokonywanych z wykorzystaniem Konta, w wysokości określonej poniżej:
- 15% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 100;
- 30% — po zgromadzeniu następującej liczby Punktów: 200.
- Wskazane w powyższym ustępie wartości zniżki nie sumują się.
- Zniżka w odpowiedniej wysokości naliczana będzie automatycznie od łącznej ceny produktów będących przedmiotem zamówienia Usługobiorcy.
- Usługodawca ma prawo anulować Punkty:
- naliczone za zamówienia, za które Usługodawca zwrócił Usługobiorcy wpłacone za produkt środki pieniężne; w przypadku Usługobiorcy uprzywilejowanego postanowienie to ma zastosowanie wyłącznie w sytuacji, w której zwrot nastąpił na skutek odstąpienia od umowy przez Usługobiorcę uprzywilejowanego na podstawie rozdziału 4 Ustawy o prawach konsumenta;
- przyznane pomimo nieskutecznego opłacenia zamówienia (co nie oznacza braku możliwości nabycia Punktów ponownie, w wyniku prawidłowego opłacenia zamówienia);
- przyznane za powtórny zapis do newslettera.
- Anulowanie Punktów na podstawie poprzedniego postanowienia nie ma wpływu na już wykorzystane przez Usługobiorcę uprzywilejowanego Punkty.
- Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym paragrafie. Punkty zgromadzone w Programie lojalnościowym nie podlegają wymianie na środki pieniężne, zbyciu ani przeniesieniu na osoby trzecie.
- Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
- Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym KALAWA Art & Crafts („Sklep”).
- Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
- Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:
Zachodnia 71/3U, 90-402, Lodz
e-mail: shop@kalawastore.pl
tel.: 789957190
- Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
- Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
- Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
- zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
- wglądu w historię swoich zamówień,
- wglądu w status realizacji zamówienia.
- Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
- Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres shop@kalawastore.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
- Reklamacje
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
- Dane osobowe
- Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
- Zmiany Regulaminu Konta
- Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
Regulamin Newslettera
w sklepie KALAWA Art & Crafts
- Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
- Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki świadczenia przez Sprzedawcę („Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego KALAWA Art & Crafts („Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
- Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („Subskrybent”). Wiadomości te zawierają w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogą również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („Newsletter”).
- Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa Newslettera jest nieodpłatna.
- Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w przypadku Sklepu
Zachodnia 71/3U, 90-402, Lodz
e-mail: shop@kalawastore.pl
tel.: 789957190
- Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
- W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
- komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór wiadomości e-mail,
- aktywnego adresu e-mail,
- dostępu do sieci Internet.
- Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości e-mail zawierające m.in.:
- informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
- kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów Newslettera,
- inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów lub potencjalnych klientów Sklepu.
- Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera. O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje Sprzedawca.
- W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
- Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
- Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
- gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,
- podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka wyboru (tzw. checkbox).
- Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnym Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej (np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np. jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.
- Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).
- Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony. Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W tym celu należy:
- kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera lub
- skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
- Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera w terminie 14 dni od jej zawarcia.
- Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy Subskrybenci zostaną powiadomieni.
- W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w ramach Newslettera przez dłużej niż 1 rok Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem) zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.
- Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
- Reklamacje
- Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
- Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
- W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
- Dane osobowe
- Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.
- Zmiany Regulaminu Newslettera
- Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w punkcie III.3. Regulaminu Newslettera).